Hoe worden de prijzen bepaald?


Omdat wij een webwinkel zijn zonder fysieke winkel, hebben wij alleen opslagkosten en kunnen wij kwaliteitswijnen aanbieden tegen scherpe prijzen. Wij doen er alles aan om onze kosten laag te houden.

Welke betalingsvormen worden geaccepteerd?

Ideal, Apple pay, Google Pay, Maestro Creditcard en cash bij afhalen.

Betalen met iDEAL

Betaal veilig, vertrouwd en gemakkelijk met iDEAL. iDEAL is gebaseerd op internetbankieren. Dit betekent dat u kunt afrekenen in uw vertrouwde betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van uw bank. U gebruikt bij de betaling dezelfde hulpmiddelen als bij een betaling via internetbankieren.

Hoe werkt iDEAL?

U plaatst een bestelling bij www.liberwijn.nl. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDeal wilt betalen. Klik op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank, waar de betaalopdracht voor u klaar staat.

U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en de webshopper wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald. Als u beschikt over internetbankieren bij één van de deelnemende banken, kunt u met iDEAL betalen. U hoeft zich hiervoor niet apart aan te melden.

Zijn er kosten verbonden aan het betalen met iDEAL?

Alle klanten kunnen bij ons gratis met iDEAL betalen.

Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?

Na elke betaling met iDEAL ziet u een bevestiging die u kunt afdrukken of e-mailen. Ook vindt u achteraf in uw rekeningoverzicht uw betaling met iDEAL terug.

Kan ik een iDEAL betaling terugdraaien?

Een betaling met iDEAL is na de uitvoering net als een betaling via Internet- bankieren onherroepelijk en kan niet meer worden teruggedraaid. Als u met ons contact opneemt, dan kunnen wij dit uiteraard wel naar u terugstorten.

Hoe zit het met verzendkosten?

Wij bieden gratis verzending vanaf €99. Voor de regio* Haarlem is de verzending altijd gratis. Zending buiten de regio Haarlem onder €99 geschieden via Post NL, hiervoor wordt €8,95 in rekening gebracht. 

Regio* (Haarlem, Heemstede, Bloemendaal, Overveen, Aerdenhout, Santpoort-Noord, Santpoort-Zuid, Driehuis, Velserbroek, Hoofddorp, Zwaanshoek, Bennebroek en Bentveld)  

Kan ik ook wijnen op verzoek aanvragen?

Natuurlijk. Bent u opzoek naar een specifieke wijn of naar een bepaald smaakprofiel, dan helpen wij u maar al te graag. Via Whatsapp kunt u contact opnemen met onze sommelier. Tevens kunt u per mail uw vragen stellen, wij helpen u graag verder. 

Kan ik ook een online proeverij aanvragen?

Nieuwe wijnen leren kennen is het leukste wat er is! Daarom bieden wij op verschillende manieren proeverijen aan. Onze proeverijen geven wij online of op locatie waar zowel bedrijven als particulieren gebruik van kunnen maken. Wij passen onze proeverijen geheel naar wens aan


Verzorgen jullie ook relatiegeschenken voor bedrijven?

Uiteraard is het bij ons mogelijk om voor relaties geschenken samen te stellen. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Alle bestellingen worden binnen 1 tot 4 werkdagen bij u geleverd. Echter streven wij ernaar om alle bestellingen binnen 24 uur te versturen (uitgezonderd in het weekend). 

Wat te doen wanneer een fles kurk heeft?

Wijn kan een afwijkende smaak hebben die wordt veroorzaakt door besmetting met de TCA bacterie. Dit wordt "kurk" genoemd.

De besmette wijn krijgt door de TCA bacterie de geur van een muffe of vochtige kelder en smaakt daardoor slecht. De TCA bacterie kan via een slechte kurk van buiten de fles doordringen tot de wijn terwijl deze opgeslagen ligt.

Als er kurk in het glas drijft, betekent dat nog niet dat de wijn besmet is. Dit is meestal het gevolg van een te droge kurk of een slecht geopende fles. Dit beïnvloedt de smaak niet. Een beetje schimmel aan de bovenkant van de kurk is ook niets om u zorgen over te maken.

Wat te doen als de wijn "kurk" heeft?

Als u denkt dat de door u bestelde wijn "kurk" heeft neemt u dan contact op met ons en bewaart u s.v.p. de geopende fles wijn. Wij zullen de fles in overleg bij u afhalen en vergoeden uiteraard de aankoopkosten van de fles wijn of wij sturen een nieuwe fles wijn naar u op.

Het is belangrijk dat u de fles bewaart zodat wij de wijn kunnen testen en aan de wijnmaker door kunnen geven dat er iets met de wijn aan de hand is, zodat zij de kwaliteit kunnen blijven bewaken.


Powered by AZEXO Shopify page builder